medlemskab og kontingent

Du kan blive medlem af Viborg Skakklub ved at kontakte kassereren, eller - hvis han ikke træffes - ethvert andet bestyrelsesmedlem (se oversigt over bestyrelsen), der så vil tage sig af sagen. Ved at blive medlem, kan du deltage i alle klubbens aktiviteter, og i medlemskabet er samtidig indeholdt medlemskab af Dansk Skak Union (DSU) og 9. hovedkreds. Dermed kan du deltage i alle turneringer - individuelle og hold. Du modtager Skakbladet 6 gange om året.

B-medlemskab i Viborg Skakklub

Hvis en spiller er medlem af en anden klub under Dansk Skak Union, og som følge deraf er opført på denne klubs styrkeliste, kan spilleren tegne B-medlemskab i Viborg Skakklub. Dette indebærer:

• Spilleren kan deltage i alle Viborg Skakklubs aktiviteter på nær divisions- og hovedkredsholdkampe.
  • Spilleren har normal stemmeret på generalforsamlingen.
  • Spilleren har reduceret kontingent

Kontingent for B-medlemskab er 200 kr. pr. år.
For junior og børn 100 kr. pr. år.

Kontingent

Alder Kr./6mdr. Kr./12mdr.